DATE ȘI ECHIPAMENT

BMW C EVOLUTION.

C evolution – acest nume reprezintă liderul tehnologic BMW Motorrad din domeniul tehnologiei e-mobility. Prin intermediul elementelor precum tehnologia de înaltă tensiune BMW i, un motor surprinzător de puternic, o autonomie mare și un design futuristic, C evolution introduce noua eră e-mobility pentru scuterele maxi. Mai multe informații despre toate datele tehnice și echipamentul standard găsești aici.

DATE TEHNICE

Motor
Tip
Transmisie prin basculă cu motor electric răcit cu lichid: motor sincron cu excitație permanentă și magneți de suprafață, rotor interior
Putere max.
19 kW (26 CP)
Putere max.
35 kW (48 CP) la 4 650 rpm
Cuplu max.
72 Nm din 0 rpm până la 4 650 rpm
Norme de emisii de evacuare
EU-4
Sistem electric
Baterie
Baterie de înaltă tensiune, cu ioni de litiu, răcită cu aer
Tensiune baterie
133 V (nominal)
Capacitate de încărcare
3 kW, dispozitiv de încărcare integrat cu ventilator auxiliar
Tehnologie de încărcare
Priza de putere de încărcare pe tipul 1 de vehicul; cablu de încărcare cu conector de rețea specific țării
Cablu de încărcare cu curent de încărcare de 220 V / 12 A (standard)
aprox. 4:30 h pentru 100%; 80% în aprox. 3:50 h
Durată de încărcare la curent de încărcare de 220 V / 16 A (cablu de încărcare rapidă CA)
aprox. 4:10 h pentru 100%; 80% în aprox. 3:30 h
Baterie secundară
12 V/8 Ah, fără întreținere
Alternator
Convertor CC/CC integrat în încărcător, 475 W (capacitate nominală de încărcare)
Kilometraj
Viteză maximă
129 km/h (limitat electronic)
Accelerație 0-50 km/h
aprox. 2,8 s
Accelerație 0-100 km/h
aprox. 6,8 s
Consum de combustibil per 100 km, bazat pe cicluri de testare armonizate la nivel mondial
9 kWh
Autonomie bazată pe cicluri de testare armonizate la nivel mondial
160 km
Recuperare
Recuperare automată în cadrul rulării libere și al frânării
Transmisie de putere
Transmisie secundară
Transmisie prin basculă cu curea dințată și transmisie cu roată dințată pe roata spate
Suspensie / frâne
Cadru
Suspensie hibrid cu carcasă a bateriei portantă, fabricată din aluminiu turnat sub presiune, înșurubată pe suportul capului de direcție și cadrul din spate din tuburi din oțel
Suspensie față / elemente pneumatice
Furcă inversată Ø 40 mm
Suspensie spate / elemente pneumatice
Basculă pe o singură parte cu amortizor prins direct; suportul de arc pate fi reglat manual în 7 etape
Cursă, față/spate
120 mm / 115 mm
Ampatament
1 610 mm
Distanță de fugă
95 mm
Secțiune
Unghi viraj ghidon
65,9°
Roți
Aluminiu turnat
Dimensiuni jante, față
3,50 x 15"
Dimensiuni jante, spate
4,50 x 15"
Anvelopă, față
120/70 R 15
Anvelopă, spate
160/60 R 15
Frână, față
Frână cu două discuri, cu diametru de 270 mm, etrier flotant cu 2 pistonașe
Frână, spate
Frână cu monodisc, cu un diametru de 270 mm, etrier flotant cu două pistonașe
ABS
ABS BMW Motorrad
Dimensiuni / greutăți
Lungime
2.190 mm
Lățime (inclusiv oglinzi)
947 mm
Înălțime (fără oglinzi)
1.255 mm
Înălțime șa, masă proprie
765 mm (șa Comfort (OE/accesoriu): 785 mm)
Curbă suport interior, masă proprie
1 745 mm (șa Comfort (OE/accesoriu): 1 770 mm)
Masă proprie, cu rezervorul plin/gata de drum
275 kg
Masă max. permisă
445 kg
Sarcină max. (cu echipament standard)
170 kg

ECHIPAMENT STANDARD

Echipament

  • Sistem de control al cuplului (TCA)
  • ABS BMW Motorrad
  • Asistare la mersul cu spatele
  • Cric central
  • Suport lateral cu frână de parcare integrată
  • Parbriz cu tentă fumurie
  • Șa din două piese (Înălțime șa: 765 mm / curbă suport interior: 1 745 mm) cu compartiment de depozitare sub șaua pasagerului
  • Sistem cu cheie comună pentru încuietorile de contact, de direcție, de șa și de compartiment de depozitare
  • Încuietoare integrată de contact și direcție
  • Manetă reglabilă de frână de mână
  • Manualul utilizatorului și scule
Caracteristici speciale

  • 4 moduri de condus ”ROAD”, ”ECO PRO”, ”DYNAMIC” și ”SAIL” care influențează accelerarea și recuperarea în cadrul rulării libere (”frână de motor”)
Sistem electric

  • Lumini permanent iluminate și sistem de lumini de avarie
  • Faruri duble dispuse dimetric cu lumină de rulare pe timp de zi cu LED
  • Indicatoare cu LED și lampă spate cu LED
  • Afișaj color TFT cu funcții extinse ale computerului de bord
  • Încărcător integrat cu o capacitate de încărcare de 3 kW
  • Cablu de încărcare pentru prizele din gospodării
  • Priză de 12 V (în compartimentul de depozitare din față, din partea dreaptă)
  • Imobilizator electronic
  • Interfață pentru diagnostic

MAI MULTĂ INDIVIDUALITATE

Echipamente și accesorii speciale.

Gama extinsă de echipamente speciale și originale BMW Motorrad completează acest scuter maxi electric.

AFLĂ MAI MULTE

Log in with your credentials

Ați uitat datele dvs.?