DATE ȘI ECHIPAMENT

BMW R NINET RACER.

Designul și ergonomia BMW R nineT Racer arată în mod clar scopul și originea sa: căutarea liniei ideale. Dacă acesta este și modul tău de vață, iar mâna îți tremură pe accelerație când la auzul Isle of Man și Daytona, apoi R nineT Racer va fi chiar pe strada ta. Îți permite să te bucurați de sunetul inconfundabil al unui motor puternic, cu doi cilindri opuși, montat pe o motocicletă de ultimă oră. Mai multe informații despre toate datele tehnice și echipamentul standard găsești aici.

DATE TEHNICE

Motor
Tip
Motor boxer cu doi cilindri în patru timpi răcit cu aer/ulei, patru supape radiale per cilindru, doi arbori cu came în chiulasă, arbore de echilibrare central
Alezaj x cursă
101 mm x 73 mm
Capacitate
1 170 cc
Putere maximă
110 cp (81 kW) la 7 750 rpm
Cuplu maxim
116 Nm la 6 000 rpm
Raport de compresie
12,0:1
Management combustibil / motor
Injecție electronică cu combustibil în țeava de admisie, gestionare electronică a turațiilor cu oprire la depășire, aprindere cu scântei duble
Norme de emisii de evacuare
Convertizor catalitic cu trei căi reglementat, în conformitate cu normele de emisii EU4
Performanță / consum de combustibil
Viteză maximă
Peste 200 km/h
Consum cu referire la cicluri de testare armonizate la nivel mondial pentru 100 km
5,3 l
Tip combustibil
Benzină fără plumb, cifră octanică 95-98 (RON) (capacitate nominală de încărcare cu cifra octanică 98 (RON)
Sistem electric
Alternator
Generator trifazat de 720 W
Baterie
12 V/14 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj
Ambreiaj uscat cu un singur disc, acționat hidraulic
Cutie de viteză
Cutie de viteze cu 6 trepte, cu sincronizare și roți dințate elicoidale
Transmisie secundară
Transmisie cu arbore
Suspensie / frâne
Cadru
Cadrul cu trei secțiuni alcătuit din subcadre față și spate din două secțiuni, motor/cutie de viteze portantă, cadrul pentru locul din spate poate fi scos dacă se merge de unul singur
Suspensie față / elemente pneumatice
Furcă telescopică cu diametru jambă de 43 milimetri
Suspensie spate / elemente pneumatice
Basculă monobraț turnată din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor central, pretensionarea arcului poate fi reglată la infinit cu cheia cu gheară, amortizare pe recul reglabilă
Cursă suspensie, față/spate
125 mm / 140 mm
Ampatament
1 491 mm
Distanță de fugă
103,9 mm
Unghi viraj ghidon
63,6°
Roți
Jante turnate cu spițe
Dimensiuni jante, față
3,50 x 17"
Dimensiuni jante, spate
5,50 x 17"
Anvelopă, față
120/70 ZR 17
Anvelopă, spate
180/55 ZR 17
Frână, față
Frână cu două discuri, cu diametru de 320 mm, etriere fixe cu 4 pistonașe
Frână, spate
Frână cu monodisc, cu un diametru de 265 mm, etrier flotant cu două pistonașe
ABS
ABS BMW Motorrad
Dimensiuni / greutăți
Lungime
2 105 mm
Lățime (inclusiv oglinzi)
860 mm
Înălțime (inclusiv oglinzi)
920 mm
Înălțime șa, masă proprie
805 mm (șa față Custom (accesoriu): 795 mm)
Curbă suport interior, masă proprie
1 785 mm (șa față Custom (accesoriu): 1 775 mm)
Masă proprie, cu rezervorul plin/gata de drum
219 kg 1)
Masă totală permisă
430 kg
Sarcină max. (cu echipament standard)
210 kg
Volum util rezervor
17 l
rezerva fiind de
aprox. 3,5 l

ECHIPAMENT STANDARD

Echipament

  • Rezervor de combustibil din oțel, 17 l
  • Șa formată dintr-o bucată (înălțime șa: 805 mm)
  • Se pot monta un cadru pentru pasager pe locul din spate, o șa pentru spate și scărițe pentru locul din spate (vezi accesoriile speciale)
  • Sistem cu cheie comună pentru contact, rezervor și direcție
  • Suporturi laterale cu întrerupător de circuit
  • Manete reglabile de frână și ambreiaj – setări multiple
  • Manualul utilizatorului și scule

Caracteristici speciale

  • BMW Motorrad ABS (decuplabil)
  • Scărițe

Sistem electric

  • Lumini permanent iluminate și sistem de lumini de avarie
  • Display multifuncțional pe tahometru
  • Priză de putere
  • Magistrală CAN cu sistem cu un singur fir (SWS)
  • Imobilizator electronic
  • Interfață pentru diagnostic
  • Generator 720 W
  • Indicatoare de culoare albă și lampă spate cu LED

MAI MULTĂ INDIVIDUALITATE.

Customizare cu stil.

Gama largă de echipamente și accesorii speciale include și două rezervoare de aluminiu, roți din sârmă sau piese HP din carbon. R nineT Racer este pregătit în mod optim și pentru piese montate și fabricate special, cum ar fi piesele prelucrate noi. Pentru că îi place să lucreze cu mâinile la fel de mult ca turația încrezătoare pe gaz.

Află mai multe

Log in with your credentials

Ați uitat datele dvs.?