GDPR (Regulamentul UE nr. 679 din 27 aprilie 2016) impune ca utilizarea datelor cu caracter personal să fie justificată de “temeiuri” legale și suntem obligați să stabilim aceste temeiuri pentru fiecare utilizare prin intermediul acestei politici. O explicație a domeniului de aplicare a temeiurilor disponibile poate fi găsită [aici]. Iată temeiurile pe care le folosim pentru a justifica fiecare utilizare a informațiilor dvs. pentru fiecare dintre utilizări:
Relații Clienți și Marketing – pentru a răspunde întrebărilor dumneavoastra și a vă transmite știri și oferte.
Automobile Bavaria colectează date de contact, detalii personale și interese, informații despre istoricul clientului, informații privind utilizarea site-ului și a comunicațiilor și poate utiliza informațiile despre vânzări și service, detaliile de configurare a vehiculului și informațiile tehnice despre vehicule pentru a determina ce noutăți și oferte sunt de interes pentru dumneavoastră și pentru a vă contacta în legătură cu aceste oferte în conformitate cu preferințele dumneavoastră de marketing. Automobile Bavaria poate comunica aceste informații firmelor din cadrul grupului (Automobile Bavaria SRL, Bavaria Mobility S.R.L., Bavaria Broker S.R.L., MHS Consulting Lex S.R.L) precum si unor parteneri (BMW Vertriebs GmbH – Sucursala România, BMW AG – Germania, BMW Vertriebs GmbH – Austria, Creditexpress Česká Republika s.r.o.) pentru a urmări solicitările dumneavoastră și pentru a vă oferi mai multe oferte specifice.
Justificare utilizare: Consimțământ, interes legitim.
Interes legitim: Această prelucrare se bazează pe interesul legitim al Automobile Bavaria în scopul de a promova și de a oferi informații despre produsele și serviciile lui. Drepturile și libertățile fundamentale ale clienților și ale clienților potențiali au fost evaluate în raport cu interesul Automobile Bavaria de a prelucra date personale în scopul identificat.
Alegere: Consimțământul de marketing poate fi oricând retras cu efect pentru viitor. Clientul poate de asemenea să se opună prelucrării în scopuri de marketing direct.
Vânzări si Service de Vehicule – pentru a procesa vânzarea, a vă configura și a vă întreține vehiculul.
Automobile Bavaria va obține Datele de Contact, Detaliile de Configurare a Vehiculului, Informațiile Tehnice despre Vehicul și Informațiile privind Vânzările și Serviciile, precum și Informații despre Istoricul Clientului atunci când achiziționați, servisați sau reparați un vehicul de la sau împreună cu acesta, ca parte a vânzării sau service-ului, inclusiv solicitări de garanție și verificări regulate, și le vor folosi pentru a furniza serviciile pe care le solicitați și pentru a vă notifica aspectele legate de vehiculul dumneavoastră.
Aceste informații pot fi accesate de BMW Vertriebs GmbH – Sucursala România, BMW Vertriebs GmbH – Austria și BMW AG pentru a depana probleme tehnice sau de altă natură legate de furnizarea acestor servicii.
Operatorii menționați mai sus pot primi, de asemenea, informații limitate privind localizarea autovehiculului în timpul procesului de reparare, care vor fi utilizate numai în conformitate cu Măsurile de protecție cu privire la informațiile de localizare
Furnizarea datelor personale pentru scopul de Vânzări & Service de Vehicule este o cerință contractuală și refuzul de a le furniza va afecta corecta derulare a contractului sau o va face chiar imposibilă.
Justificarea utilizării: Executarea contractului; interese legitime.
Interes legitim: Această prelucrare se bazează pe interesul legitim al grupului Automobile Bavaria de a menține cele mai înalte standarde de vânzare, service și produse oferite. Drepturile și libertățile fundamentale ale clienților au fost evaluate în raport cu interesul Dealerului de a prelucra datele clienților în scopul identificat.
Alegere: Clientul poate să se opună prelucrării datelor sale cu caracter personal din motive legate de situația sa particulară în orice moment.
Respectarea solicitărilor obligatorii de furnizare a informațiilor dumneavoastră – pentru a ne conforma obligațiilor legale, față de autoritățile de aplicare a legii, autoritățile de reglementare și serviciul judiciar.
Grupul Automobile Bavaria este supus legilor din Romania și trebuie să respecte acele legi. Aceasta include furnizarea informațiilor dumneavoastră agențiilor de aplicare a legii, autorităților de reglementare și instanțelor judecătorești și părților terțe în legătură cu proceduri sau investigații oriunde în lume, atunci când sunt obligați să facă acest lucru. Dacă este permis, vă vom trimite o astfel de solicitare sau vă vom informa înainte de a răspunde, cu excepția cazului în care acest lucru ar aduce atingere prevenirii sau detectării unei infracțiuni.
Furnizarea datelor personale pentru scopul de a ne conforma cu solicitările obligatorii privind informațiile dvs., este o cerință de reglementare care depinde de solicitarea in cauză.
Justificarea utilizării: Obligația legală; stabilirea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale.
Alegerea: Niciuna
Transferul către terțe părți
Date personale pot fi transferate terțelor părți, asigurându-se că există un temei legal pentru transfer.
- Datele dumneavoastră personale pot fi transferate următoarelor entități:
Companiile din grupul BMW - Parteneri contractuali și ateliere auto
- Companiile din grupul nostru (Automobile Bavaria SRL, Bavaria Mobility S.R.L., Bavaria Broker S.R.L., MHS Consulting Lex S.R.L) precum și partenerilor contractuali (BMW Vertriebs GmbH – Sucursala România, BMW AG – Germania, BMW Vertriebs GmbH – Austria, Creditexpress Česká republika s.r.o.);
- Companiile care furnizează servicii pentru Automobile Bavaria, cum ar fi
mentenanță IT. - Mentenanță IT, găzduire IT, furnizor de centre de interacțiune cu clienții.
Deși nu putem garanta că transmiterea de date prin Internet sau pe site este lipsită de atacuri cibernetice, noi, subcontractanții noștri și partenerii noștri de afaceri ne străduim să menținem garanțiile fizice, electronice și procedurale pentru a vă proteja informațiile în conformitate cu cerințele aplicabile privind protecția datelor.
Toate informațiile dumneavoastră sunt stocate pe serverele securizate (sau în format fizic securizat) ale subcontractanților sau partenerilor noștri de afaceri și sunt accesate și utilizate în conformitate cu politicile și standardele noastre de securitate (sau standarde echivalente ale subcontractanților sau partenerilor noștri de afaceri).
Aplicaţia BMW Connected – pentru a furniza servicii digitale referitoare la automobil prin intermediul unui dispozitiv mobil.
BMW AG va obţine informaţii de contact, informaţii privind dispozitivele şi locaţia automobilelor, precum şi informaţii despre utilizarea dispozitivelor şi a serviciilor prin furnizarea acestor servicii utilizate în conformitate cu descrierile detaliate ale serviciilor pentru fiecare aspect al serviciilor prezentate aici şi măsurile de protecţie cu privire la informaţiile de localizare [link:Măsurile de Protecție cu privire la Informațiile de Localizare].
În cazul în care utilizezi o aplicaţie terţă, de exemplu Amazon Echo or Spotify, ţi se vor prezenta condiţiile lor de utilizare a serviciilor şi politica lor de confidenţialitate înainte de a putea utiliza aplicaţia respectivă. Operatorul acestei aplicaţii terţe va fi operatorul datelor cu privire la orice informaţie care este accesată sau introdusă în acea aplicaţie. Acesta va stabili modul în care utilizează informaţiile tale în politica sa de confidenţialitate şi în alte notificări, precum şi consimţămintele care i se oferă sau pe care le obţine prin intermediul aplicaţiei. Noi nu suntem responsabili pentru utilizarea respectivă.
Furnizarea datelor personale în scopul aplicaţiei BMW Connected este o cerinţă contractuală şi refuzul de a le furniza va afecta derularea corectă a contractului sau o va face chiar imposibilă.
Justificarea utilizării: executarea contractului; consimţământ.
Alegerea: dezinstalarea aplicaţiei de pe dispozitiv; retragerea acordului din cadrul
aplicaţiei cu efect pentru viitor.
Asigurarea calităţii– pentru îmbunătăţirea produselor şi a serviciilor noastre.
Automobile Bavaria poate utiliza oricare dintre informaţiile pe care le primeşte pentru asigurarea şi dezvoltarea calităţii produselor şi a serviciilor sale.
Pentru a prelucra datele clienţilor în baza interesului său legitim, conform GDPR, în cadrul Automobile Bavaria au fost evaluate drepturile fundamentale şi libertăţile clientului în raport cu interesul nostru de a prelucra datele acestuia. Principala preocupare a Automobile Bavaria este ca prin procesul de prelucrare a datelor personale să nu aducem nicio atingere drepturilor și libertăților clientului. Clientul aşteaptă de fapt calitate premium şi funcţii premium pentru produsele şi serviciile BMW. Pentru a îndeplini aceste aşteptări, este necesară monitorizarea continuă şi îmbunătăţirea calităţii, precum şi dezvoltarea produselor şi a serviciilor sau crearea de noi produse şi servicii. Pentru a atenua potenţialele riscuri şi pentru a spori protecţia intereselor persoanelor fizice, se aplică măsuri de siguranţă şi de control suplimentare în funcţie de necesităţi, cum ar fi accesul strict controlat la date, limitările utilizării datelor, măsuri de securitate, planuri de reţinere a datelor, minimizarea datelor etc.
Această prelucrare se bazează pe interesul legitim al BMW de a satisface aşteptările înalte ale clienţilor săi cu privire la calitatea produselor şi serviciilor noastre premium din prezent, precum şi dorinţa lor de a beneficia de soluţii inovatoare.
Rechemarea produselor – în cazul necesităţii de a rechema anumite produse BMW de pe piaţă.
În cazul în care un produs BMW trebuie rechemat de pe piaţă, de exemplu, din cauza unor considerente de siguranţă, BMW România va prelucra datele personale pentru a contacta persoana vizată şi pentru a facilita acest proces. Această prelucrare se bazează pe interesul legitim al BMW România de a garanta siguranţa produselor BMW. Drepturile şi libertăţile fundamentale ale clienţilor au fost evaluate în raport cu interesul BMW România de a prelucra datele clienţilor în scopul identificat.