Companiile membre ale grupului Automobile Bavaria care oferă servicii în România sunt:
Detaliile de contact ale fiecăruia dintre operatorii de date menţionaţi anterior şi ofiţerul pentru protecţia datelor pot fi găsite accesând linkul acesta.
Operatorul de date
Politica de protecție a datelor aplicata in cadrul grupului Automobile Bavaria, in calitate de operator al datelor dumneavoastra personale, prevede condițiile-cadru necesare asigurării nivelului adecvat de protecție a datelor prevăzut de RGPD (Regulamentul nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date).
Operatorul de date este SC. Automobile Bavaria SRL. cu sediul in Şos. Bucureşti – Ploieşti 53A, sector 1, 013685, Bucureşti.
Automobile Bavaria este o firmă independentă care nu este parte a grupului BMW dar care operează sub sigla BMW și deține licența de a vinde și servisa autovehicule marca BMW.
Vă rugăm consultați Politica de confidențialitate a BMW România cu privire la prelucrarea datelor de către societățile din Grupul BMW.
Detaliile de contact ale Responsabilului pentru protecția datelor din cadrul Automobile Bavaria sunt:
Adresa: Şos. Bucureşti – Ploieşti 53A Sector 1, 013685, Bucureşti
e-mail: [email protected]
telefon: 0800800269 între orele 9.00-18.00
Automobile Bavaria prelucrează datele dvs. personale, printre altele, în următoarele ocazii:
Dacă oferiți informații în numele unui terț, trebuie să vă asigurați că au primit această politică de confidențialitate înainte de a face acest lucru. Dacă aveți sub 16 ani, vă rugăm să nu ne furnizați nicio informație cu excepția cazului în care aveți permisiunea părintelui sau tutorelui dvs. să faceți acest lucru.
Următoarele tipuri de informații despre dvs. pot fi colectate:
GDPR (Regulamentul UE nr. 679 din 27 aprilie 2016) impune ca utilizarea datelor cu caracter personal să fie justificată de “temeiuri” legale și suntem obligați să stabilim aceste temeiuri pentru fiecare utilizare prin intermediul acestei politici. O explicație a domeniului de aplicare a temeiurilor disponibile poate fi găsită [aici]. Iată temeiurile pe care le folosim pentru a justifica fiecare utilizare a informațiilor dvs. pentru fiecare dintre utilizări:
Relații Clienți și Marketing – pentru a răspunde întrebărilor dumneavoastra și a vă transmite știri și oferte.
Automobile Bavaria colectează date de contact, detalii personale și interese, informații despre istoricul clientului, informații privind utilizarea site-ului și a comunicațiilor și poate utiliza informațiile despre vânzări și service, detaliile de configurare a vehiculului și informațiile tehnice despre vehicule pentru a determina ce noutăți și oferte sunt de interes pentru dumneavoastră și pentru a vă contacta în legătură cu aceste oferte în conformitate cu preferințele dumneavoastră de marketing. Automobile Bavaria poate comunica aceste informații firmelor din cadrul grupului (Automobile Bavaria SRL, Bavaria Mobility S.R.L., Bavaria Broker S.R.L., MHS Consulting Lex S.R.L) precum si unor parteneri (BMW Vertriebs GmbH – Sucursala România, BMW AG – Germania, BMW Vertriebs GmbH – Austria, Creditexpress Česká Republika s.r.o.) pentru a urmări solicitările dumneavoastră și pentru a vă oferi mai multe oferte specifice.
Justificare utilizare: Consimțământ, interes legitim.
Interes legitim: Această prelucrare se bazează pe interesul legitim al Automobile Bavaria în scopul de a promova și de a oferi informații despre produsele și serviciile lui. Drepturile și libertățile fundamentale ale clienților și ale clienților potențiali au fost evaluate în raport cu interesul Automobile Bavaria de a prelucra date personale în scopul identificat.
Alegere: Consimțământul de marketing poate fi oricând retras cu efect pentru viitor. Clientul poate de asemenea să se opună prelucrării în scopuri de marketing direct.
Vânzări si Service de Vehicule – pentru a procesa vânzarea, a vă configura și a vă întreține vehiculul.
Automobile Bavaria va obține Datele de Contact, Detaliile de Configurare a Vehiculului, Informațiile Tehnice despre Vehicul și Informațiile privind Vânzările și Serviciile, precum și Informații despre Istoricul Clientului atunci când achiziționați, servisați sau reparați un vehicul de la sau împreună cu acesta, ca parte a vânzării sau service-ului, inclusiv solicitări de garanție și verificări regulate, și le vor folosi pentru a furniza serviciile pe care le solicitați și pentru a vă notifica aspectele legate de vehiculul dumneavoastră.
Aceste informații pot fi accesate de BMW Vertriebs GmbH – Sucursala România, BMW Vertriebs GmbH – Austria și BMW AG pentru a depana probleme tehnice sau de altă natură legate de furnizarea acestor servicii.
Operatorii menționați mai sus pot primi, de asemenea, informații limitate privind localizarea autovehiculului în timpul procesului de reparare, care vor fi utilizate numai în conformitate cu Măsurile de protecție cu privire la informațiile de localizare
Furnizarea datelor personale pentru scopul de Vânzări & Service de Vehicule este o cerință contractuală și refuzul de a le furniza va afecta corecta derulare a contractului sau o va face chiar imposibilă.
Justificarea utilizării: Executarea contractului; interese legitime.
Interes legitim: Această prelucrare se bazează pe interesul legitim al grupului Automobile Bavaria de a menține cele mai înalte standarde de vânzare, service și produse oferite. Drepturile și libertățile fundamentale ale clienților au fost evaluate în raport cu interesul Dealerului de a prelucra datele clienților în scopul identificat.
Alegere: Clientul poate să se opună prelucrării datelor sale cu caracter personal din motive legate de situația sa particulară în orice moment.
Respectarea solicitărilor obligatorii de furnizare a informațiilor dumneavoastră – pentru a ne conforma obligațiilor legale, față de autoritățile de aplicare a legii, autoritățile de reglementare și serviciul judiciar.
Grupul Automobile Bavaria este supus legilor din Romania și trebuie să respecte acele legi. Aceasta include furnizarea informațiilor dumneavoastră agențiilor de aplicare a legii, autorităților de reglementare și instanțelor judecătorești și părților terțe în legătură cu proceduri sau investigații oriunde în lume, atunci când sunt obligați să facă acest lucru. Dacă este permis, vă vom trimite o astfel de solicitare sau vă vom informa înainte de a răspunde, cu excepția cazului în care acest lucru ar aduce atingere prevenirii sau detectării unei infracțiuni.
Furnizarea datelor personale pentru scopul de a ne conforma cu solicitările obligatorii privind informațiile dvs., este o cerință de reglementare care depinde de solicitarea in cauză.
Justificarea utilizării: Obligația legală; stabilirea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale.
Alegerea: Niciuna
Transferul către terțe părți
Date personale pot fi transferate terțelor părți, asigurându-se că există un temei legal pentru transfer.
Deși nu putem garanta că transmiterea de date prin Internet sau pe site este lipsită de atacuri cibernetice, noi, subcontractanții noștri și partenerii noștri de afaceri ne străduim să menținem garanțiile fizice, electronice și procedurale pentru a vă proteja informațiile în conformitate cu cerințele aplicabile privind protecția datelor.
Toate informațiile dumneavoastră sunt stocate pe serverele securizate (sau în format fizic securizat) ale subcontractanților sau partenerilor noștri de afaceri și sunt accesate și utilizate în conformitate cu politicile și standardele noastre de securitate (sau standarde echivalente ale subcontractanților sau partenerilor noștri de afaceri).
Aplicaţia BMW Connected – pentru a furniza servicii digitale referitoare la automobil prin intermediul unui dispozitiv mobil.
BMW AG va obţine informaţii de contact, informaţii privind dispozitivele şi locaţia automobilelor, precum şi informaţii despre utilizarea dispozitivelor şi a serviciilor prin furnizarea acestor servicii utilizate în conformitate cu descrierile detaliate ale serviciilor pentru fiecare aspect al serviciilor prezentate aici şi măsurile de protecţie cu privire la informaţiile de localizare [link:Măsurile de Protecție cu privire la Informațiile de Localizare].
În cazul în care utilizezi o aplicaţie terţă, de exemplu Amazon Echo or Spotify, ţi se vor prezenta condiţiile lor de utilizare a serviciilor şi politica lor de confidenţialitate înainte de a putea utiliza aplicaţia respectivă. Operatorul acestei aplicaţii terţe va fi operatorul datelor cu privire la orice informaţie care este accesată sau introdusă în acea aplicaţie. Acesta va stabili modul în care utilizează informaţiile tale în politica sa de confidenţialitate şi în alte notificări, precum şi consimţămintele care i se oferă sau pe care le obţine prin intermediul aplicaţiei. Noi nu suntem responsabili pentru utilizarea respectivă.
Furnizarea datelor personale în scopul aplicaţiei BMW Connected este o cerinţă contractuală şi refuzul de a le furniza va afecta derularea corectă a contractului sau o va face chiar imposibilă.
Justificarea utilizării: executarea contractului; consimţământ.
Alegerea: dezinstalarea aplicaţiei de pe dispozitiv; retragerea acordului din cadrul
aplicaţiei cu efect pentru viitor.
Asigurarea calităţii– pentru îmbunătăţirea produselor şi a serviciilor noastre.
Automobile Bavaria poate utiliza oricare dintre informaţiile pe care le primeşte pentru asigurarea şi dezvoltarea calităţii produselor şi a serviciilor sale.
Pentru a prelucra datele clienţilor în baza interesului său legitim, conform GDPR, în cadrul Automobile Bavaria au fost evaluate drepturile fundamentale şi libertăţile clientului în raport cu interesul nostru de a prelucra datele acestuia. Principala preocupare a Automobile Bavaria este ca prin procesul de prelucrare a datelor personale să nu aducem nicio atingere drepturilor și libertăților clientului. Clientul aşteaptă de fapt calitate premium şi funcţii premium pentru produsele şi serviciile BMW. Pentru a îndeplini aceste aşteptări, este necesară monitorizarea continuă şi îmbunătăţirea calităţii, precum şi dezvoltarea produselor şi a serviciilor sau crearea de noi produse şi servicii. Pentru a atenua potenţialele riscuri şi pentru a spori protecţia intereselor persoanelor fizice, se aplică măsuri de siguranţă şi de control suplimentare în funcţie de necesităţi, cum ar fi accesul strict controlat la date, limitările utilizării datelor, măsuri de securitate, planuri de reţinere a datelor, minimizarea datelor etc.
Această prelucrare se bazează pe interesul legitim al BMW de a satisface aşteptările înalte ale clienţilor săi cu privire la calitatea produselor şi serviciilor noastre premium din prezent, precum şi dorinţa lor de a beneficia de soluţii inovatoare.
Rechemarea produselor – în cazul necesităţii de a rechema anumite produse BMW de pe piaţă.
În cazul în care un produs BMW trebuie rechemat de pe piaţă, de exemplu, din cauza unor considerente de siguranţă, BMW România va prelucra datele personale pentru a contacta persoana vizată şi pentru a facilita acest proces. Această prelucrare se bazează pe interesul legitim al BMW România de a garanta siguranţa produselor BMW. Drepturile şi libertăţile fundamentale ale clienţilor au fost evaluate în raport cu interesul BMW România de a prelucra datele clienţilor în scopul identificat.
In cadrul grupului Automobile Bavaria datele personale sunt considerate informații confidențiale și sunt protejate prin măsuri organizatorice și tehnice adecvate pentru a preveni accesul neautorizat, prelucrarea sau distribuirea ilegală, precum și pierderea accidentală, modificarea sau distrugerea lor.
Deși nu putem garanta că transmiterea de date prin internet sau pe site-urile web este lipsită de riscurile unor atacuri cibernetice, noi, subcontractanții noștri și partenerii noștri de afaceri ne străduim să menținem garanțiile fizice, electronice și procedurale pentru a vă proteja informațiile în conformitate cu cerințele aplicabile privind protecția datelor. Folosim, printre altele, măsuri precum:
În cazul în care v-am furnizat (sau ați ales) o parolă care vă permite să accesați anumite părți ale site-ului nostru sau orice alt portal, aplicație sau serviciu pe care îl operăm, sunteți responsabil de păstrarea confidențială a acestei parole și de respectarea oricărei alte proceduri de securitate asupra căreia vă notificăm. Vă solicităm să nu comunicați o asemenea parolă nimănui.
Automobile Bavaria va păstra informațiile dumneavoastră doar atât timp cât este necesar pentru scopul pentru care au fost colectate și pentru orice alte scopuri conexe permise (de exemplu, acolo unde este relevant, pentru apărare în cazul unei reclamații împotriva noastră). Așadar, dacă informația este utilizată în două scopuri, o vom reține până la expirarea scopului cu cea mai lungă perioadă, dar ea nu va mai fi utilizata în scopul cu perioada mai scurtă, odată ce această perioadă a expirat.
Controlăm strict accesul la informațiile cu caracter personal acordând acces numai persoanelor care au nevoie să le folosească în scopurile relevante.
Perioadele de păstrare se bazează pe cerințele legale și pe nevoile afacerii, iar datele dumneavoastră cu caracter personal, care nu mai sunt necesare scopurilor noastre, sunt distruse sau șterse în siguranță.
Utilizarea pentru asistență clienți și marketing: în legătură cu informațiile dumneavoastră utilizate în scopuri de asistență pentru clienți și în scopuri de marketing, este posibil să păstrăm informațiile în acest scop până la data ultimei obțineri a consimțământului de a vă transmite mesaje de marketing sau data la care ați răspuns ultima oară la o comunicare de marketing din partea noastră (alta decât să renunțați la primirea altor comunicări).
Utilizarea pentru a executa un contract privind vânzarea și service-ul vehiculelor sau finanțarea lor: în ceea ce privește informațiile utilizate pentru a îndeplini orice obligație contractuală, putem păstra aceste date pe toată durata cât contractul rămâne în vigoare plus 10 ani de la ultimul contact pentru a răspunde oricăror întrebări sau pentru a soluționa orice reclamații survenite ulterior încetării contractului.
In cazul altor categorii de date cu caracter personal pe care le colectăm (de exemplu inregistrările video din stațiile de service sau din spațiile aparținând grupului nostru) vă rugăm să rețineți că la stabilirea termenelor de păstrare a datelor suntem obligați să luăm în calcul prevederile legale specifice.
În cazul în care există posibile pretenții: în legătură cu orice informație despre care considerăm în mod rezonabil că va fi necesară apărarea, urmărirea sau formularea de pretenții împotriva clientului, a noastră sau a unei terțe părți, putem păstra aceste date atât timp cât această pretenție ar putea fi în termenul legal de a fi formulată.
Utilizarea pentru rechemarea produselor: în caz de necesitate de a rechema produsele BMW de pe piaţă, vom păstra datele pentru perioada de timp necesară pentru efectuarea operaţiunii de rechemare şi pentru 10 ani de la ultimul contact pentru a rezolva orice solicitări sau revendicări ulterioare.
Fiecare persoană vizată are drepturile de mai jos conform legislației în vigoare. Orice solicitare a dumneavoastră transmisă către noi va fi tratată imediat de către responsabilul cu protecția datelor personale al Automobile Bavaria și va primi răspuns fără întârzieri nejustificate, în termen de o lună. În situații speciale sau în momente de primire a numeroase solicitări, această perioadă poate fi prelungită cu încă două luni, perioadă despre care veți fi informat.
Ca urmare, aveți dreptul:
– să ne solicitați detalii suplimentare cu privire la modul în care folosim informaţiile dvs.;
– să obţineți acces la datele dvs. personale şi o copie a informaţiilor pe care ni le- ați furnizat;
– să primiți datele dvs. personale pe care ni le-ați furnizat într-un format structurat, utilizat în mod obişnuit şi care poate fi citit automat şi – dacă este fezabil din punct de vedere tehnic – să transmitem aceste date altui operator fără obstacole, dacă prelucrarea se bazează pe consimţământul dvs. sau pe executarea contractului şi dacă se face prin mijloace automatizate;
– să solicitați rectificarea, actualizarea sau ștergerea, totală sau parțială a datelor dumneavoastră;
– când prelucrarea se bazează pe consimţământ şi în legătură cu orice modalităţi de marketing direct, să vă retrageți consimţământul cu efect pentru viitor, astfel încât să încetăm acea prelucrare;
– să obiectați împotriva oricărei prelucrări cu excepţia cazului în care motivele noastre de a continua această prelucrare prevalează asupra oricărui prejudiciu
adus drepturilor dvs. de protecţie a datelor;
– să ne solicitaţi restricţionarea modului în care prelucrăm informaţiile.
Exercitarea acestor drepturi este supusă anumitor excepții pentru a proteja interesul public (de exemplu, prevenirea sau detectarea infracțiunilor), interesele noastre (de exemplu, menținerea privilegiului legal) sau drepturile și libertățile altora. Dacă vă exercitați oricare dintre aceste drepturi, vom analiza dreptul dumneavoastră la o astfel de solicitare și vom răspunde fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de
o lună. În cazuri complexe sau în momente de primire a numeroase solicitări, această perioadă poate fi prelungită cu încă două luni, perioadă despre care veți fi
informați.
Pentru exercitarea acestor drepturi, ne puteti comunica dorința dumneavoastră pe adresa [email protected] sau la numărul de telefon 0800800269 între orele 9.00-18.00 sau vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la registratura noastra din Șoseaua București-Ploiești nr. 53A, 013685, sector 1, Bucuresti.
Această politică de protecție a datelor se aplică tuturor datelor personale colectate siprelucrarilor acestor date in cadrul proceselor din grupul Automobile Bavaria. Politica privind protecția datelor se extinde peste toate actiunile referitoare la date cu caracter personal ce aparțin atât clienților și partenerilor de afaceri cât si angajaților noștri.
Politica este revizuită anual iar cea mai recenta versiune va fi imediat disponibilă pe site clienților și partenerilor noștri de afaceri. Automobile Bavaria are dreptul sa modifice această politică oricând este necesar pentru a se conforma cerințelor legale în vigoare și de aceea vă rugăm să recitiți această politică din când în când.
Te poti conecta in contul tau de client prin introducerea datelor de autentificare in campurile de mai jos.
Iti poti crea un cont de client prin una din modalitatile de mai jos.