Pasiune în întreaga linie

Modelul R 18 Spirit of Passion de la Kingston Custom

„Nu va fi doar o motocicletă PR minunată. Ci una cu suflet. Și spirit.” Într-o singură propoziție Dirk Oehlerking spune clar ce înseamnă modelul pentru el – și reconversia adusă de el modelului R 18. Vehiculele Kingston Custom sunt întotdeauna un adevărat spectacol. Au denumiri ca White Phantom sau Good Ghost. Și acesta nu este singurul motiv pentru care unora le inspiră teamă, iar pasionaților le face pielea de găină. Chiar și Dirk este copleșit de pasiune pură de fiecare dată când se gândește la proiectele sale. Dar la „mega proiectul” R 18 a fost vorba despre altceva: o responsabilitate încă netrăită până acum.

DESCRIERE PROFIL

Motocicletă
Spirit of Passion
Atelier
Kingston Custom
Personalizator
Dirk Oehlerking
Model de bază
R 18
Construcție/conversie
2020/2020
Categorie
Art of motorcycle. BMW Kingston Air Stream Roadster limited edition.

Interiorul trebuie să fie la exterior

Rapid devine clar ce vrea să spună Dirk cu această responsabilitate: Mai întâi și-a dezmembrat motocicleta R 18 în componentele individuale. Doar așa putea ajunge la sufletul ei și să simtă ceea ce realizaseră creatorii modelului R18. Prima impresie i-a fost confirmată rapid: „O bicicletă incredibilă, absolut perfectă, unde totul se potrivește”. Cu fiecare șurub desfăcut, respectul pentru munca depusă a crescut tot mai mult. La ce să umbli la acest vehicul? Calitatea materialelor și manopera, precum și conceptul general coerent l-au fascinat pe Dirk mereu. El își rezumă respectul față de modelul R 18 și constructorii săi cu admirație: Motocicleta era acum desfăcută în componente individuale, în fața lui: „Atât de puține piese și o motocicletă atât de deosebită”.

„Când merg la culcare, mă culc cu gândul la vehiculele mele.“Dirk Oehlerking | Kingston Custom

La începutul proiectului, lui Dirk i-au trecut prin cap sute de gânduri. Dar știa că la un moment dat va veni momentul când „… în vehicul va găsi din nou pasiunea și efortul de a face lucrurile bine”. Modelul său R 18-ul l-a însoțit în visele sale. Și a făcut tot posibilul pentru ca aceasta să nu rămână doar un vis. Scopul: În totalitate Kingston Custom, potrivită în totalitate pentru a fi utilizată în viața de zi cu zi. De multe ori se trezea în mijlocul nopții, lua un stilou și făcea schițe de structuri. La aceasta s-au adăugat credința sa de neclintit în propriul drum și în experiența pe care o avea, pentru că „…un personalizator nu îmbătrânește, ci doar devine mai bun.”

Așa că motocicleta a prins în sfârșit contur în imaginația sa. Dar aceasta nu exclude prelucrarea completă a lucrurilor.

Însă, așa cum spune Dirk atât de frumos: „Este mult de lucru, dar nu este o corvoadă”.

MOTOCICLETA ÎN DETALIU

Componente cadru și suspensie
Cadrul, precum și ghidajele roților rămân așa cum erau pe original.
Vopsea
În mod clar: „Mai întâi liniile, apoi vopseaua”. La Spirit of Passion, vopseaua pune în evidență liniile. Și totuși rămâne clar originalul: Foarte clasic, negru cu linii duble albe - așa cum sugerează rezervorul care a rămas neschimbat.
Ghidon
„Un ghidon este de fapt doar o țeavă îndoită.“ Din această propoziție se poate ghici deja câtă muncă se ascunde în construcția proprie completă.
Șasiul și suspensia
Șasiul și suspensiile din față și din spate au rămas cele originale.
Lumini de semnalizare, faruri
Microluminile de semnalizare Kellermann nu sunt mai mari decât unghia degetului și se încadrează perfect în linia motocicletei. Farul nu este atașat, ci încorporat în carenaj.
Lumina spate
Clasic și rotund, stopul de dimensiuni mici este montat în aripa extravagantă. Și formează închiderea elegantă a modelului Spirit of Passion.

Mâinile jos, dar pune mâna

Dirk crede că multe aspecte de la modelul R 18 sunt atât de convingătoare și de sofisticate încât ar fi fost „…păcat să mă ating de ele”. Așadar, minimizarea întregului vehicul și dezmembrarea acestuia până la Big Boxer nu a fost niciodată o opțiune. Dar pentru a înfrumuseța această operă de artă completă și pentru a-i evidenția sufletul, asta a fost ideea. Inspirația a venit de la unul dintre deceniile sale preferate: Grila de la radiatorul unui Roadster BMW din anii 1930 a servit drept model pentru carenajul impozant. Piesa construită manual accentuează și completează liniile modelului R 18 și se pliază pe vehicul ca și cum ar fi turnată dintr-o singură bucată, la doar 15 cm de podea. De parcă nu ar fi fost niciodată altfel.

Cu numnai 8 mm de aer, carenajul îmbracă rezervorul. Astfel, culoarea clasică cu liniile duble iconografice se continuă aproape fără probleme pe impunătoarea componentă executată manuală. Desigur, vopseaua înfrumusețează și aripa din spate, care acoperă în mod superb 310 grade și preia astfel perfect designul frontal. Un mecanism cu articulație permite în primul rând înlocuirea roților. Deschiderile amplasate cu exactitate permit vizualizarea frânei cu disc și a acționării. Și de aici se vede ce anume constituie sufletul modelului Spirit of Passion: Acesta abordează proiectul modelului R 18 cu cel mai mare respect și devine el însuși o adevărată capodoperă.

Disclaimer

Vehiculele prezentate pot fi modificate și echipate cu accesorii de la furnizori terți și/sau componente specifice, care nu sunt nici fabricate, nici vândute, nici testate de BMW. BMW nu își asumă nicio răspundere pentru modificări (inclusiv montarea, caracteristicile și utilizarea accesoriilor prezentate). ATENȚIE: Modificarea vehiculelor de serie (inclusiv montarea și utilizarea componentelor de la terți și specifice) poate afecta comportamentul în mers! Conducerea vehiculelor noastre într-o stare modificată se face pe propriul risc.

Autentificare

Te poti conecta in contul tau de client prin introducerea datelor de autentificare in campurile de mai jos.

Nu ai cont?

Iti poti crea un cont de client prin una din modalitatile de mai jos.