„Nu va fi doar o motocicletă PR minunată. Ci una cu suflet. Și spirit.” Într-o singură propoziție Dirk Oehlerking spune clar ce înseamnă modelul pentru el – și reconversia adusă de el modelului R 18. Vehiculele Kingston Custom sunt întotdeauna un adevărat spectacol. Au denumiri ca White Phantom sau Good Ghost. Și acesta nu este singurul motiv pentru care unora le inspiră teamă, iar pasionaților le face pielea de găină. Chiar și Dirk este copleșit de pasiune pură de fiecare dată când se gândește la proiectele sale. Dar la „mega proiectul” R 18 a fost vorba despre altceva: o responsabilitate încă netrăită până acum.
Rapid devine clar ce vrea să spună Dirk cu această responsabilitate: Mai întâi și-a dezmembrat motocicleta R 18 în componentele individuale. Doar așa putea ajunge la sufletul ei și să simtă ceea ce realizaseră creatorii modelului R18. Prima impresie i-a fost confirmată rapid: „O bicicletă incredibilă, absolut perfectă, unde totul se potrivește”. Cu fiecare șurub desfăcut, respectul pentru munca depusă a crescut tot mai mult. La ce să umbli la acest vehicul? Calitatea materialelor și manopera, precum și conceptul general coerent l-au fascinat pe Dirk mereu. El își rezumă respectul față de modelul R 18 și constructorii săi cu admirație: Motocicleta era acum desfăcută în componente individuale, în fața lui: „Atât de puține piese și o motocicletă atât de deosebită”.
La începutul proiectului, lui Dirk i-au trecut prin cap sute de gânduri. Dar știa că la un moment dat va veni momentul când „… în vehicul va găsi din nou pasiunea și efortul de a face lucrurile bine”. Modelul său R 18-ul l-a însoțit în visele sale. Și a făcut tot posibilul pentru ca aceasta să nu rămână doar un vis. Scopul: În totalitate Kingston Custom, potrivită în totalitate pentru a fi utilizată în viața de zi cu zi. De multe ori se trezea în mijlocul nopții, lua un stilou și făcea schițe de structuri. La aceasta s-au adăugat credința sa de neclintit în propriul drum și în experiența pe care o avea, pentru că „…un personalizator nu îmbătrânește, ci doar devine mai bun.”
Așa că motocicleta a prins în sfârșit contur în imaginația sa. Dar aceasta nu exclude prelucrarea completă a lucrurilor.
Însă, așa cum spune Dirk atât de frumos: „Este mult de lucru, dar nu este o corvoadă”.
Dirk crede că multe aspecte de la modelul R 18 sunt atât de convingătoare și de sofisticate încât ar fi fost „…păcat să mă ating de ele”. Așadar, minimizarea întregului vehicul și dezmembrarea acestuia până la Big Boxer nu a fost niciodată o opțiune. Dar pentru a înfrumuseța această operă de artă completă și pentru a-i evidenția sufletul, asta a fost ideea. Inspirația a venit de la unul dintre deceniile sale preferate: Grila de la radiatorul unui Roadster BMW din anii 1930 a servit drept model pentru carenajul impozant. Piesa construită manual accentuează și completează liniile modelului R 18 și se pliază pe vehicul ca și cum ar fi turnată dintr-o singură bucată, la doar 15 cm de podea. De parcă nu ar fi fost niciodată altfel.
Cu numnai 8 mm de aer, carenajul îmbracă rezervorul. Astfel, culoarea clasică cu liniile duble iconografice se continuă aproape fără probleme pe impunătoarea componentă executată manuală. Desigur, vopseaua înfrumusețează și aripa din spate, care acoperă în mod superb 310 grade și preia astfel perfect designul frontal. Un mecanism cu articulație permite în primul rând înlocuirea roților. Deschiderile amplasate cu exactitate permit vizualizarea frânei cu disc și a acționării. Și de aici se vede ce anume constituie sufletul modelului Spirit of Passion: Acesta abordează proiectul modelului R 18 cu cel mai mare respect și devine el însuși o adevărată capodoperă.
Vehiculele prezentate pot fi modificate și echipate cu accesorii de la furnizori terți și/sau componente specifice, care nu sunt nici fabricate, nici vândute, nici testate de BMW. BMW nu își asumă nicio răspundere pentru modificări (inclusiv montarea, caracteristicile și utilizarea accesoriilor prezentate). ATENȚIE: Modificarea vehiculelor de serie (inclusiv montarea și utilizarea componentelor de la terți și specifice) poate afecta comportamentul în mers! Conducerea vehiculelor noastre într-o stare modificată se face pe propriul risc.
Te poti conecta in contul tau de client prin introducerea datelor de autentificare in campurile de mai jos.
Iti poti crea un cont de client prin una din modalitatile de mai jos.