DATE ȘI ECHIPAMENT.

BMW S 1000 R

Elemente vizuale copleșitoare de roadster, combinate cu un dinamism supersportiv al condusului – acestea sunt însușirile modelului BMW S 1000 R. Redus la caracteristicile esențiale, modelul simbolizează dinamismul agresiv. Asemănarea izbitoare cu modelul RR este evidentă de la prima vedere, din orice perspectivă. Mai multe informații despre toate datele tehnice și echipamentul standard găsești aici.

DATE TEHNICE

Motor
Tip
Motor în patru timpi cu patru cilindri în linie, răcit cu apă, patru supape pe cilindru, doi arbori cu came în chiulasă
Alezaj x cursă
80 mm x 49,7 mm
Capacitate
999 cc
Putere maximă
121 kW (165 CP) la 11000 rpm
Cuplu maxim
114 Nm la 9 250 rpm
Raport de compresie
12,1 : 1
Management combustibil / motor
Injecție electronică de combustibil
Control emisii
Normă de emisii Euro 4, tobă HP din titan
Performanță / consum de combustibil
Viteză maximă
Peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, bazat pe cicluri de testare armonizate la nivel mondial
6,7 l
Tip combustibil
Cifră octanică 95-98, premium fără plumb (RON) (comanda de detonație; capacitate nominală de încărcare cu combustibil cu cifra octanică 98)
Sistem electric
Alternator
406 W
Baterie
12 V / 9 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj
Ambreiaj multidisc umed, ambreiaj anti-hopping, acționat mecanic
Cutie de viteză
Cutie de viteze cu șase trepte, cu sincronizare cu roți dințate cilindrice
Transmisie secundară
Lanț 17/45
Suspensie / frâne
Cadru
Cadru tip pod, din aluminiu, cu motor portant
Suspensie față / elemente pneumatice
Furcă telescopică inversată, diametru 46 mm, amortizare reglabilă la revenire/comprimare reglabilă
Suspensie spate / elemente pneumatice
Basculă dublă din aluminiu, amortizor central, amortizare de recul reglabilă
Cursă suspensie, față/spate
125 mm / 120 mm
Ampatament
1.439 mm
Distanță de fugă
98,5 mm
Unghi viraj ghidon
65,2°
Roți
Aluminiu turnat
Dimensiuni jante, față
3,50 x 17"
Dimensiuni jante, spate
6,00 x 17"
Anvelopă, față
120/70 ZR 17
Anvelopă, spate
190/55 ZR 17
Frână, față
Frână cu două discuri, discuri flotante cu diametru de 320 mm, etriere radiale fixe cu 4 pistonașe, grosime de 5 mm
Frână, spate
Frână cu monodisc, diametru de 220 mm, etrier flotant cu un pistonaș, grosime de 5 mm
ABS
ABS BMW Motorrad Race, parțial integrat, comutabil
Dimensiuni / greutăți
Lungime
2057 mm
Lățime (inclusiv oglinzi)
845 mm
Înălțime (fără oglinzi)
1.228 mm
Înălțime șa, masă proprie
814 mm [șa Comfort (accesoriu): 840 mm]
Curbă suport interior, masă proprie
1805 mm [șa Comfort (accesoriu): 1865 mm]
Masă proprie, cu rezervorul plin/gata de drum
205 kg
Masă totală permisă
407 kg
Sarcină max. (cu echipament standard)
202 kg
Volum util rezervor
17,5 l
rezerva fiind de
aprox. 4 l

ECHIPAMENT STANDARD

Echipament

  • ABS
  • ASC (controlul tracțiunii)
  • Tobă HP din titan
  • Șa din două bucăți (înălțime șa: 814 mm; lungimea arcului interior al piciorului: 1 805 mm)
  • Sistem cu cheie comună pentru încuietorile de contact, de direcție, a capacului pentru orificiul de umplere cu combustibil și a șeii de pasager
  • Încuietoare integrată de contact și direcție
  • Manetă de frână reglabilă
  • Mic compartiment de stocare cu scule de bord sub șaua de pasager
  • Manualul utilizatorului

Caracteristici speciale

  • Nouă secțiune posterioară a cadrului principal, identică cu cea a modelului S 1000 RR
  • Ornament lateral redus
  • Pro Shift Assistant
  • Rezervor din aluminiu
  • Ambreiaj multidisc în baie de ulei, antihopping, acționat mecanic
  • Suport detașabil pentru numărul de înmatriculare
  • 2 moduri de condus, „Rain” și „Road”, fiecare cu ABS și ASC (control automat al stabilității)
  • Funcția „Cel mai bun tur în curs”, pentru antrenarea activă pe pista de curse

Sistem electric

  • Lumini permanent iluminate și sistem de lumini de avarie
  • Faruri și faruri de fază lungă, dispuse asimetric
  • Afișaj multifuncțional cu 5 trepte de luminozitate (indicator de viteză cu odometru, contor de kilometraj parțial, ceas, cronometru de tur, turometru analog, afișaj al treptei de viteză curente și al autonomiei); două moduri de condus standard „Road”, în combinație cu controlul dinamic al tracțiunii (DTC) și modurile de condus Pro (plus 2 moduri, ASC devine DTC, ABS Pro cu control la lansare și limitator de viteză pe linia boxelor. Dynamic Pro devine mod UTILIZATOR și poate fi configurat); funcții statistice pentru pista de curse, cum ar fi raportul mediu accelerație-frânare, numărul schimbărilor de trepte de viteză (Vmin/Vmax), funcția de blocare; lumină programabilă pentru schimbarea treptei de viteză, „Cel mai bun tur în curs”
  • Generator trifazat de 406 W
  • Senzor de cădere
  • Magistrală CAN cu sistem cu un singur fir (SWS)
  • Imobilizator electronic
  • Interfață pentru diagnostic
  • Indicatoare de culoare gri fumuriu și lampă spate cu LED
  • Lizibilitate îmbunătățită a tabloului de bord
  • Reglarea înclinării
  • Conector de cablu OBD în partea din spate

MAI MULTĂ INDIVIDUALITATE

Echipamente și accesorii speciale.

Cu ajutorul gamei largi de echipamente speciale și accesorii originale BMW Motorrad, poți adapta motocicleta S 1000 R pentru a răspunde cât mai bine cerințelor tale.

Află mai multe

Log in with your credentials

Ați uitat datele dvs.?